خواص شانه زدن با برس چوبی

اگه موهات موخوره دارن ، یکی از راه‌های درمان موخوره استفاده از شانه چوبی باکیفیته

اونایی که موهاشو الکتریسیته ساکن داره( موهاشون رو هوا سیخ میشه و معلق میمونه) هم حتما شونه چوبی رو امتحان کنن

میدونستین شونه کردن مو ، اونم یا شونه چوبی با یه چوب اعلا و دارای طبع گرم، مثل چوب گردو ، یه راه حل خوب برای دفع بلغم هم هست

شونه کردن مو با شونه چوبی باعث افزایش جریان خون در سطح سر شما میشه (دندانه‌های چوبی شانه سر شما رو ماساژ میدهند)و این کار باعث تقویت موهای شما میشه

برس چوبی سر دایره ای

تومان144,000

1 عدد در انبار

برس چوبی سر دایره ای

توضیحات

فواید شانه چوبی چیست ؟
استفاده از شانه چوبی، قدمت خیلی زیادی داره و از زمانهای خیلی قدیم شانه‌های چوبی بهترین ابزار برای حفظ زیبایی موها بودند و همچنین تاثیر خوبی در حفظ سلامت موها داشته‌اند.

شانه های چوبی از جنس های مختلفی مانند صندل، بامبو ، نیم و یا گلابی در شکل ها و سایز های متفاوتی ساخته شده اند. که فواید آن ها با یکدیگر متفاوت است.

شانه های چوبی و یا براش های چوبی برای تمام انواع مو مناسب هستند. همچنین می توان برای موهای فر نیز از آن ها استفاده کرد. شانه های چوبی برای موهای فر، صاف و موهای کوتاه و بلند مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

نواع شانه و کاربرد آن ها
شانه ساده: با کمک شانه می توان به سادگی موها را شانه کرده و حالت داد.
شانه دندانه درشت: این شانه ها بیشتر برای شانه زدن موهای فر و یا مجعد استفاده می شوند. این شانه ها اندازه و شکل های متنوعی دارند. انتخاب اندازه شانه بستگی به حالت و اندازه موها دارد.
شانه دم باریک: از این نوع شانه بیشتر برای تقسیم بندی موها استفاده می شود.
برس: برس ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند. برای شانه کردن مو بیشتر استفاده می شود.
برس های منفذه دار: کف این برس ها، سوراخ های زیادی مشاهده می شود که به عنوان تهویه عمل کرده و هوا از آن ها رد می شود. این برس ها برای خشک کردن موها کاربرد دارند.
برس های سر گرد: این برس ها نیز اندازه های مختلفی دارند و برای حالت دادن موها به کار می روند. این برس ها را می توان روی موها به کار برده و آن ها را حالت دار نشان داد.
برس های تخت: برس های تخت کف صافی دارند که در آن سوراخی وجود ندارد. این برس ها برای صاف کردن موها در هنگام سشوار کشی استفاده می شوند.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

1. حفظ سلامت پوست سر با شانه چوبی
سلامتی پوست سر، ارتباط مستقیمی با سلامتی موها داره و یکی از راه‌های طبیعی برای مراقبت از پوست سر، استفاده از شانه مو چوبی هست. وقتی از شانه چوبی برای شانه کردن موها استفاده میشه، فشار تقریبا زیادی به پوست سر وارد میشه و این فشار، نقاط طب سوزنی رو تحریک میکنه و باعث ماساژ دادن پوست سر هم میشه و در حالت کلی، تاثیر خیلی خوبی در افزایش گردش خون در پوست سر داره و از این طریق باعث حفظ سلامتی پوست سر و موها میشه.

2. افزایش تغذیه رسانی به موها با شانه چوبی
شاید براتون این سوال پیش بیاد که شانه چوبی چه جوری باعث افزایش تغذیه رسانی به موها میشه؟! استفاده از شانه چوبی برای شانه کردن موها، روغنهای طبیعی موجود در پوست سر به طور مساوری و یکنواخت بر روی تارهای مو پخش میشه و از این طریق تغذیه رسانی خیلی خوبی به موها انجام میگیره. علاوه بر این، استفاده از شانه چوبی نه تنها احتمال شسکتن تارهای مو رو به حداقل میرسونه بلکه ریزش مو رو هم کاهش میده و تاثیر خیلی خوبی در افزایش درخشندگی، زیبایی و سلامت موها داره!

3. رشد طولی و تقویت موها با شانه چوبی
اگر می‌خواهید موهایی بلند و سالم داشته باشید، حتما یک شانه چوبی تهیه کنید و برای شانه کردن موها مورد استفاده قرار بدید. زیرا استفاده از شانه چوبی نه تنها باعث افزایش گردش خون در پوست سر میشه بلکه این امکان رو به وجود میاره تا فولیکول‌های مو مواد مغذی مناسب و بیشتری رو دریافت کنند و از این طریق به تقویت موها کمک میکنه. علاوه بر این با تنظیم سبوم و چربی در پوست سر تاثیر خیلی خوبی در از بین بردن ناخالصی‌ و آلودگی از موها داره.

پوست سر سالم یعنی جریان خون سالم و متعادل. جریان خون متعادل باعث می شود تا فولیکول های مو تقویت شوند.
شانه کردن منظم از طریق شانه چوبی غده های چربی را در پوست سر شما افزایش می دهند که این غده های چربی باعث حذف آلودگی‌ها شده و سبوم تولید می‌ کنند.

4. جلوگیری از چرب شدن موها با شانه چوبی
چرب شدن پوست سر و موها یکی از مشکلات شایعی هست که تقریبا تمام افراد با اون مواجه هستند و این مشکل معمولا به دلیل توزیع ناهموار چربی طبیعی پوست سر بر روی موها به وجود میاد! استفاده از شانه چوبی باعث میشه تا چربی طبیعی پوست سر به طور مساوی بر روی پوست سر و تارهای مو پخش بشه و در مقایسه با زمان‌هایی که از شانه پلاستیکی یا فلزیاستفاده می‌کنید، موهاتون کمتر چرب خواهد شد.

5. جلوگیری از شکستگی و ریزش مو با شانه چوبی
10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

شانه چوبی بر خلاف شانه پلاستیکی، به راحتی از بین موها حرکت میکنه و آسیب و شکستگی کمتری رو برای موها به همراه داره. علاوه بر این، شانه های چوبی معمولا دارای دندانه‌های پهن و با فاصله زیاد هستند و همین طراحی خاص باعث میشه تا شانه به راحتی در لا به لای مو حرکت کنه و اصطکاک بین تارهای مو رو به حداقل میرسونه و باعث میشه تا کمتر با ریزش مو مواجه بشید.10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

6. جلوگیری از ایجاد شوره سر با شانه چوبی
شوره سر یکی از مشکلات آزاردهنده پوست سر هست که معمولا احساس خجالت آوری رو برای همه افراد به همراه داره! اگر شما نیز از شوره موها خسته شدید، میتونید با استفاده از یک شانه چوبی، از بروز این مشکل جلوگیری کرده و به طور کلی از شوره مو خداحافظی کنید.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

موهای ما به سادگی میتونن آلودگی، گرد و غبار و ذرات خارجی رو جذب کنند. این موضوع باعث میشه تا موها خیلی ساده و سریع چرب و کثیف به نظر برسه! اما شما میتونید با استفاده از شانه چوبی، به راحتی از شر این آلودگیها و ذرات خارجی خلاص بشید.

شانه های پلاستیکی و فلزی به دلیل وجود بار سنگین در آنها باعث میشن تا بعد از شانه کردن مو با این شانه‌ها، جذب ذرات خارجی و آلودگی توسط موها بیشتر بشه اما استفاده از شانه چوبی چنین خاصیتی نداره و به راحتی میتونه در پاکسازی موها و پوست سر به شما کمک کنه.

8. جلوگیری از ایجاد آلرژی با شانه چوبی
شانه های پلاستیکی یا فلزی ممکنه گاهی اوقات باعث تحریک یا ایجاد واکنش آلرژیک روی پوست شوند. بنابراین اگر پوست سرتان حساس هست، استفاده از شانه چوبی عاقلانه‌ترین کاری هست که میتونید برای حفظ سلامت پوست سر و موها انجام بدید.

زیرا شانه چوبی با مواد طبیعی ساخته شده و گاهی اوقات هم دارای یک پوشش محافظتی هست و در مقایسه با شانه های پلاستیکی و فلزی، احتمال تحریک یا ایجاد هر نوع واکنش آلرژیک روی پوست سر شما رو کمتر میکنه.

9. داشتن موهای فوق العاده زیبا و درخشان با شانه چوبی
اگر به طور مداوم از شانه چوبی استفاده کنید، با این کار گردش خون در پوست سر افزایش پیدا میکنه، مواد مغذی و مورد نیاز تارهای مو تامین میشه و از این طریق موهای سالمتری خواهید داشت. هرچه موهای شما سالم باشه، زیبایی و درخشش موها نیز بیشتر شده و گیسوانی پر زرق و برق و جذاب خواهید داشت.

10. جلوگیری از آسیب دیدگی های الکتریسیته و اصطکاک
الکتریسیته بدترین دشمن مو است ، زیرا اگر در مدت زمان طولانی کنترل نشود ، می تواند مو را شکننده و آسیب پذیر کند. شانه های فلزی و شانه های پلاستیکی به این مشهور هستند که هنگام شانه زدن موها ، مقدار زیادی اصطحکاک و الکتریسیته روی مو ایجاد می کنند. سعی کنید موهای خود را به آرامی با هر یک از آن ها شانه کنید و سپس تکه کاغذی را زیر شانه قرار دهید ، متوجه خواهید شد که چگونه موها مانند آهن به آهن ربا، به آن می چسبند. این همان الکتریسیته است. یکی از فواید شانه های چوبی مانع از الکتریسیته مو می شوند ، بنابراین از ریزش و آسیب دیدن مو جلوگیری می کنند.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

چگونه شانه های چوبی را تمیز کنیم ؟
از روغن های درمانی مانند روغن زیتون ، نارگیل و … استفاده کنید. چند قطره از روغن را روی شانه مالیده و اجازه دهید نیم ساعت بماند. اجازه دهید تا روغن خشک شود. سپس سطح شانه را به آرامی با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
از وازلین برای مالش روی شانه و دندانه های آن استفاده کنید. نیم ساعت صبر کنید و سپس با یک پارچه خشک آن را تمیز کنید.
برای پاک کردن آلودگی بین دندانه های شانه چوبی از کاغذ سمباده یا یک مسواک ملایم استفاده کنید.
بعد از هر بار شانه زدن موهای روی شانه را تمیز کنید.
شانه چوبی را در جای خشک و خنک نگه دارید ، آب باعث خراب شدن شانه های چوبی می شود. پس از نگهداری آن در حمام و جاهای مرطوب خودداری کنید.

نحوه برس کشیدن مو با شانه های چوبی
از سمت ریشه به بالا شانه نزنید: شانه زدن مو از سمت ریشه مو به بالا، می تواند باعث تخریب فولیکول های مو شده و در نتیجه باعث از هم گسیختگی آن ها و آسیب رساندن به ریشه مو گردد. شانه کردن مو از پایین به بالا کمی عجیب به نظر می رسد اما با این کار می توانید گره ها را آسان تر باز کنید و باعث شوید که موهایتان از ریشه کنده نشود. از پایین شروع کنید، موها را به صورت افقی قسمت بندی کنید و هر لایه را شانه کنید تا کاملا باز و نرم شوند.
هنگامی که موهایتان نم دار است، اقدام به شانه زدن نکنید.
بیش از حد شانه نزنید: یکی دیگر از عادات اشتباهی که در شانه زدن مو وجود دارد، شانه زدن بیش از حد و بسیار زیاد مو می باشد. شانه زدن زیاد می توانند باعث شکستگی موها و ریزش مو شود. دقت کنید تعداد شانه زدن مهم نیست، بلکه کیفیت شانه زدن مهم بوده و نباید با شانه زدن های طولانی مدت باعث تخریب موهای خود شویم.
10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

جهت خرید این محصول و مشاوره با طبیب میتوانید به اپلیکیشن حکیم دانا مراجعه بفرمایید .

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس چوبی سر دایره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shipping & Delivery
محصولات بیشتر

کرم ضدلک

تومان72,000

جمع‌بندی

حالا که متوجه شدید کرم ضدلک چیست، باید بگوییم که امروزه کرم‌های ضد لک صورت راه حل مناسبی برای کاهش لکه‌های پوستی و دستیابی به پوستی شفاف‌تر را ارائه می‌دهند. با گنجاندن این کرم‌ها در روتین مراقبت از پوست خود، می‌توانید تیرگی‌ها و لکه‌ها را هدف قرار داده، بافت و رنگ پوست را بهبود بخشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که دستورالعمل‌های محصول را دنبال کرده و برای کسب اطلاعات قابل اطمینان، با یک متخصص پوست مشورت کنید. با علم به تأثیرات متفاوت ضد لک‌های برندهای گوناگون، اولین قدم را به سمت پوست سالم‌تر و درخشان‌تر بردارید و تا زمان دستیابی به آن، در این مسیر پایدار بمانید.

روغن رویش مو دکتر روازاده

تومان70,800

روغن رویش مو

موارد مصرف:

  • رویش مجدد موی سر و صورت
  • پرپشت کننده مو و ابرو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • آلوپسی
طریقه مصرف: کسانی که می خواهند از موهای خود مراقبت کنند و مشکل چندانی ندارند،2 ساعت قبل از هر حمام کف سر خود را با روغن رویش مو چرب کرده و سپس در حمام بشویند. کسانی که جهت بهبودی مشکلات مو و ابروی خود می خواهند استفاده کنند. باید هر روز به مدت حداقل 2 ساعت روغن، در محل مورد نظر بماند و سپس بشویند. جهت رویش مو در مواضع ریزش موی سکه ای(آلوپسی)، هر روز موضع مورد نظر را با روغن رویش مو چرب کرده و با انگشتان خود آنقدر بصورت تند ماساژ دهید که موضع قرمز شود. سپس چربی را با پارچه پاک کرده و موضع را به سرمه طبیعی آغشته کنید و بعد از 3 ساعت بشویید.

توجه:

ایجاد سوزش پس از مصرف کاملاً طبیعی می باشد به همین خاطر مراقب باشید روغن درون چشم هایتان نرود.

ماسک مو (کراتینه)

تومان48,000

خواص کرم  کراتینه

  • درمان موهای خشک و آسیب دیده(دکلره و رنگ شده)
  • تقویت کننده مو
  • آبرسان قوی مو
  • درمان موخوره
  • براق کننده
  • نرم کننده
  حاوی پروتئین و روغن های تقویت کننده و نرم و لخت کننده مو مثل آرگان و ...  

سویق جو نشسته

تومان48,000

کاربرد سویق جو

  • سویق مقوی و تقویت کننده استخوان ها
  • افزایش و کمک به رشد قد
  • برطرف کننده پوکی استخوان
  • درمان برسام (التهاب پرده دیافراگم)
  • لاغر کننده در صورت مصرف به جای صبحانه به صورت خشک
  • کاهش دهنده قند خون

صابون سفیداب

تومان26,400

خواص صابون سفید آب

  • از بین برنده لک صورت و جای جوش
  • نرم کننده پوست
  • روشن کننده پوست

برس چوبی سر دایره ای

1 عدد در انبار

تومان144,000

فواید شانه چوبی چیست ؟
استفاده از شانه چوبی، قدمت خیلی زیادی داره و از زمانهای خیلی قدیم شانه‌های چوبی بهترین ابزار برای حفظ زیبایی موها بودند و همچنین تاثیر خوبی در حفظ سلامت موها داشته‌اند.

شانه های چوبی از جنس های مختلفی مانند صندل، بامبو ، نیم و یا گلابی در شکل ها و سایز های متفاوتی ساخته شده اند. که فواید آن ها با یکدیگر متفاوت است.

شانه های چوبی و یا براش های چوبی برای تمام انواع مو مناسب هستند. همچنین می توان برای موهای فر نیز از آن ها استفاده کرد. شانه های چوبی برای موهای فر، صاف و موهای کوتاه و بلند مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

نواع شانه و کاربرد آن ها
شانه ساده: با کمک شانه می توان به سادگی موها را شانه کرده و حالت داد.
شانه دندانه درشت: این شانه ها بیشتر برای شانه زدن موهای فر و یا مجعد استفاده می شوند. این شانه ها اندازه و شکل های متنوعی دارند. انتخاب اندازه شانه بستگی به حالت و اندازه موها دارد.
شانه دم باریک: از این نوع شانه بیشتر برای تقسیم بندی موها استفاده می شود.
برس: برس ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند. برای شانه کردن مو بیشتر استفاده می شود.
برس های منفذه دار: کف این برس ها، سوراخ های زیادی مشاهده می شود که به عنوان تهویه عمل کرده و هوا از آن ها رد می شود. این برس ها برای خشک کردن موها کاربرد دارند.
برس های سر گرد: این برس ها نیز اندازه های مختلفی دارند و برای حالت دادن موها به کار می روند. این برس ها را می توان روی موها به کار برده و آن ها را حالت دار نشان داد.
برس های تخت: برس های تخت کف صافی دارند که در آن سوراخی وجود ندارد. این برس ها برای صاف کردن موها در هنگام سشوار کشی استفاده می شوند.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

1. حفظ سلامت پوست سر با شانه چوبی
سلامتی پوست سر، ارتباط مستقیمی با سلامتی موها داره و یکی از راه‌های طبیعی برای مراقبت از پوست سر، استفاده از شانه مو چوبی هست. وقتی از شانه چوبی برای شانه کردن موها استفاده میشه، فشار تقریبا زیادی به پوست سر وارد میشه و این فشار، نقاط طب سوزنی رو تحریک میکنه و باعث ماساژ دادن پوست سر هم میشه و در حالت کلی، تاثیر خیلی خوبی در افزایش گردش خون در پوست سر داره و از این طریق باعث حفظ سلامتی پوست سر و موها میشه.

2. افزایش تغذیه رسانی به موها با شانه چوبی
شاید براتون این سوال پیش بیاد که شانه چوبی چه جوری باعث افزایش تغذیه رسانی به موها میشه؟! استفاده از شانه چوبی برای شانه کردن موها، روغنهای طبیعی موجود در پوست سر به طور مساوری و یکنواخت بر روی تارهای مو پخش میشه و از این طریق تغذیه رسانی خیلی خوبی به موها انجام میگیره. علاوه بر این، استفاده از شانه چوبی نه تنها احتمال شسکتن تارهای مو رو به حداقل میرسونه بلکه ریزش مو رو هم کاهش میده و تاثیر خیلی خوبی در افزایش درخشندگی، زیبایی و سلامت موها داره!

3. رشد طولی و تقویت موها با شانه چوبی
اگر می‌خواهید موهایی بلند و سالم داشته باشید، حتما یک شانه چوبی تهیه کنید و برای شانه کردن موها مورد استفاده قرار بدید. زیرا استفاده از شانه چوبی نه تنها باعث افزایش گردش خون در پوست سر میشه بلکه این امکان رو به وجود میاره تا فولیکول‌های مو مواد مغذی مناسب و بیشتری رو دریافت کنند و از این طریق به تقویت موها کمک میکنه. علاوه بر این با تنظیم سبوم و چربی در پوست سر تاثیر خیلی خوبی در از بین بردن ناخالصی‌ و آلودگی از موها داره.

پوست سر سالم یعنی جریان خون سالم و متعادل. جریان خون متعادل باعث می شود تا فولیکول های مو تقویت شوند.
شانه کردن منظم از طریق شانه چوبی غده های چربی را در پوست سر شما افزایش می دهند که این غده های چربی باعث حذف آلودگی‌ها شده و سبوم تولید می‌ کنند.

4. جلوگیری از چرب شدن موها با شانه چوبی
چرب شدن پوست سر و موها یکی از مشکلات شایعی هست که تقریبا تمام افراد با اون مواجه هستند و این مشکل معمولا به دلیل توزیع ناهموار چربی طبیعی پوست سر بر روی موها به وجود میاد! استفاده از شانه چوبی باعث میشه تا چربی طبیعی پوست سر به طور مساوی بر روی پوست سر و تارهای مو پخش بشه و در مقایسه با زمان‌هایی که از شانه پلاستیکی یا فلزیاستفاده می‌کنید، موهاتون کمتر چرب خواهد شد.

5. جلوگیری از شکستگی و ریزش مو با شانه چوبی
10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

شانه چوبی بر خلاف شانه پلاستیکی، به راحتی از بین موها حرکت میکنه و آسیب و شکستگی کمتری رو برای موها به همراه داره. علاوه بر این، شانه های چوبی معمولا دارای دندانه‌های پهن و با فاصله زیاد هستند و همین طراحی خاص باعث میشه تا شانه به راحتی در لا به لای مو حرکت کنه و اصطکاک بین تارهای مو رو به حداقل میرسونه و باعث میشه تا کمتر با ریزش مو مواجه بشید.10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

6. جلوگیری از ایجاد شوره سر با شانه چوبی
شوره سر یکی از مشکلات آزاردهنده پوست سر هست که معمولا احساس خجالت آوری رو برای همه افراد به همراه داره! اگر شما نیز از شوره موها خسته شدید، میتونید با استفاده از یک شانه چوبی، از بروز این مشکل جلوگیری کرده و به طور کلی از شوره مو خداحافظی کنید.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

موهای ما به سادگی میتونن آلودگی، گرد و غبار و ذرات خارجی رو جذب کنند. این موضوع باعث میشه تا موها خیلی ساده و سریع چرب و کثیف به نظر برسه! اما شما میتونید با استفاده از شانه چوبی، به راحتی از شر این آلودگیها و ذرات خارجی خلاص بشید.

شانه های پلاستیکی و فلزی به دلیل وجود بار سنگین در آنها باعث میشن تا بعد از شانه کردن مو با این شانه‌ها، جذب ذرات خارجی و آلودگی توسط موها بیشتر بشه اما استفاده از شانه چوبی چنین خاصیتی نداره و به راحتی میتونه در پاکسازی موها و پوست سر به شما کمک کنه.

8. جلوگیری از ایجاد آلرژی با شانه چوبی
شانه های پلاستیکی یا فلزی ممکنه گاهی اوقات باعث تحریک یا ایجاد واکنش آلرژیک روی پوست شوند. بنابراین اگر پوست سرتان حساس هست، استفاده از شانه چوبی عاقلانه‌ترین کاری هست که میتونید برای حفظ سلامت پوست سر و موها انجام بدید.

زیرا شانه چوبی با مواد طبیعی ساخته شده و گاهی اوقات هم دارای یک پوشش محافظتی هست و در مقایسه با شانه های پلاستیکی و فلزی، احتمال تحریک یا ایجاد هر نوع واکنش آلرژیک روی پوست سر شما رو کمتر میکنه.

9. داشتن موهای فوق العاده زیبا و درخشان با شانه چوبی
اگر به طور مداوم از شانه چوبی استفاده کنید، با این کار گردش خون در پوست سر افزایش پیدا میکنه، مواد مغذی و مورد نیاز تارهای مو تامین میشه و از این طریق موهای سالمتری خواهید داشت. هرچه موهای شما سالم باشه، زیبایی و درخشش موها نیز بیشتر شده و گیسوانی پر زرق و برق و جذاب خواهید داشت.

10. جلوگیری از آسیب دیدگی های الکتریسیته و اصطکاک
الکتریسیته بدترین دشمن مو است ، زیرا اگر در مدت زمان طولانی کنترل نشود ، می تواند مو را شکننده و آسیب پذیر کند. شانه های فلزی و شانه های پلاستیکی به این مشهور هستند که هنگام شانه زدن موها ، مقدار زیادی اصطحکاک و الکتریسیته روی مو ایجاد می کنند. سعی کنید موهای خود را به آرامی با هر یک از آن ها شانه کنید و سپس تکه کاغذی را زیر شانه قرار دهید ، متوجه خواهید شد که چگونه موها مانند آهن به آهن ربا، به آن می چسبند. این همان الکتریسیته است. یکی از فواید شانه های چوبی مانع از الکتریسیته مو می شوند ، بنابراین از ریزش و آسیب دیدن مو جلوگیری می کنند.

10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

چگونه شانه های چوبی را تمیز کنیم ؟
از روغن های درمانی مانند روغن زیتون ، نارگیل و … استفاده کنید. چند قطره از روغن را روی شانه مالیده و اجازه دهید نیم ساعت بماند. اجازه دهید تا روغن خشک شود. سپس سطح شانه را به آرامی با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
از وازلین برای مالش روی شانه و دندانه های آن استفاده کنید. نیم ساعت صبر کنید و سپس با یک پارچه خشک آن را تمیز کنید.
برای پاک کردن آلودگی بین دندانه های شانه چوبی از کاغذ سمباده یا یک مسواک ملایم استفاده کنید.
بعد از هر بار شانه زدن موهای روی شانه را تمیز کنید.
شانه چوبی را در جای خشک و خنک نگه دارید ، آب باعث خراب شدن شانه های چوبی می شود. پس از نگهداری آن در حمام و جاهای مرطوب خودداری کنید.

نحوه برس کشیدن مو با شانه های چوبی
از سمت ریشه به بالا شانه نزنید: شانه زدن مو از سمت ریشه مو به بالا، می تواند باعث تخریب فولیکول های مو شده و در نتیجه باعث از هم گسیختگی آن ها و آسیب رساندن به ریشه مو گردد. شانه کردن مو از پایین به بالا کمی عجیب به نظر می رسد اما با این کار می توانید گره ها را آسان تر باز کنید و باعث شوید که موهایتان از ریشه کنده نشود. از پایین شروع کنید، موها را به صورت افقی قسمت بندی کنید و هر لایه را شانه کنید تا کاملا باز و نرم شوند.
هنگامی که موهایتان نم دار است، اقدام به شانه زدن نکنید.
بیش از حد شانه نزنید: یکی دیگر از عادات اشتباهی که در شانه زدن مو وجود دارد، شانه زدن بیش از حد و بسیار زیاد مو می باشد. شانه زدن زیاد می توانند باعث شکستگی موها و ریزش مو شود. دقت کنید تعداد شانه زدن مهم نیست، بلکه کیفیت شانه زدن مهم بوده و نباید با شانه زدن های طولانی مدت باعث تخریب موهای خود شویم.
10 فایده شانه چوبی برای رشد و تقویت موها

جهت خرید این محصول و مشاوره با طبیب میتوانید به اپلیکیشن حکیم دانا مراجعه بفرمایید .

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
error: Content is protected !!