ویژگی بیسکوییت مائده

  • استفاده از شیرین کننده های طبیعی
  • بدون مواد نگهدارنده
  • دارای سبوس
  • استفاده از سویق

 

 

بیسکویت مائده

تومان63,250

2 عدد در انبار

دسته بندی ها ,

بیسکویت مائده

بیسکویت‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که بدن ما برای تولید انرژی به خصوص صبح‌ها، به آن‌ها نیاز دارند. این اجزا اغلب حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای هستند که به تدریج آزاد می‌شوند و به مدت طولانی‌تری هم احساس سیری را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، بیسکویت‌ها از غلات کامل، فیبر و پروتئین تشکیل شدند که برای تولید انرژی ضروری هستند. برخی از بیسکویت‌ها ممکن است  ویتامین B  هم داشته باشند؛ ویتامین B نقش مهمی در آزادسازی انرژی دارد.

دریافت سریع انرژی برای کسانی که ورزش می‌کنند خیلی مهم است. چون تاثیر تمرین‌ها و ورزش‌ها حتی زمان‌هایی که منظم هم انجام شوند، به تغذیه مناسب و دریافت انرژی وابسته است. برای داشتن بیشترین فایده باید درست قبل و بعد از ورزش حتما از میان‌وعده‌ها استفاده کنید. نخوردن قبل از تمرین ممکن است بر انرژی و توانایی بدن برای عضله‌سازی تأثیر بگذارد. اما اگر وقتتان کم است، ممکن است به دنبال یک منبع سریع انرژی باشید تا از پس درست کردن این وعده‌ها و دریافت انرژی بربیایید. اگرچه ممکن است بیسکویت مغذی‌ترین میان‌وعده قبل از تمرین نباشد، اما منبع سریع انرژی بدن شما را تامین می‌کند.

 

شاید به نظر عجیب بیاید که بیسکویت‌ها و فیبر در کنار هم قرار بگیرند؛ اما همه چیز به مواد تشکیل‌دهنده بستگی دارد. انواع مختلفی از بیسکویت‌ها هستند که با قرار دادن مواد خاصی در دستورپخت‌شان به منبع خوبی از فیبر تبدیل شده‌اند. مثل چی؟ مثل بیسکویت‌های تهیه شده با غلات کامل یا بیسکویت‌های سبوس‌دار که سرشار از فیبر هستند و فواید سلامتی فیبرها را هم، همراهشان دارند.

مطالعات نشان می‌دهد که غذاهای غنی از فیبر به جلوگیری از یبوست، کاهش کلسترول و مدیریت وزن کمک می‌کنند. البته در انتخاب این نوع بیسکویت‌ها بهتر است مراقب میزان شکر موجود در ترکیبات هم باشید. قطعا بیسکویت‌ها با شیرین‌کننده‌های طبیعی یا حتی بیسکویت‌های بدون قند، گزینه‌های سالم‌تری هستند. این نوع بیسکویت‌ها گزینه عالی برای میان‌وعده افرادی است که رژیم دارند یا درگیر بیماری دیابت هستند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیسکویت مائده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

2 عدد در انبار

تومان63,250

بیسکویت‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که بدن ما برای تولید انرژی به خصوص صبح‌ها، به آن‌ها نیاز دارند. این اجزا اغلب حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای هستند که به تدریج آزاد می‌شوند و به مدت طولانی‌تری هم احساس سیری را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، بیسکویت‌ها از غلات کامل، فیبر و پروتئین تشکیل شدند که برای تولید انرژی ضروری هستند. برخی از بیسکویت‌ها ممکن است  ویتامین B  هم داشته باشند؛ ویتامین B نقش مهمی در آزادسازی انرژی دارد.

دریافت سریع انرژی برای کسانی که ورزش می‌کنند خیلی مهم است. چون تاثیر تمرین‌ها و ورزش‌ها حتی زمان‌هایی که منظم هم انجام شوند، به تغذیه مناسب و دریافت انرژی وابسته است. برای داشتن بیشترین فایده باید درست قبل و بعد از ورزش حتما از میان‌وعده‌ها استفاده کنید. نخوردن قبل از تمرین ممکن است بر انرژی و توانایی بدن برای عضله‌سازی تأثیر بگذارد. اما اگر وقتتان کم است، ممکن است به دنبال یک منبع سریع انرژی باشید تا از پس درست کردن این وعده‌ها و دریافت انرژی بربیایید. اگرچه ممکن است بیسکویت مغذی‌ترین میان‌وعده قبل از تمرین نباشد، اما منبع سریع انرژی بدن شما را تامین می‌کند.

 

شاید به نظر عجیب بیاید که بیسکویت‌ها و فیبر در کنار هم قرار بگیرند؛ اما همه چیز به مواد تشکیل‌دهنده بستگی دارد. انواع مختلفی از بیسکویت‌ها هستند که با قرار دادن مواد خاصی در دستورپخت‌شان به منبع خوبی از فیبر تبدیل شده‌اند. مثل چی؟ مثل بیسکویت‌های تهیه شده با غلات کامل یا بیسکویت‌های سبوس‌دار که سرشار از فیبر هستند و فواید سلامتی فیبرها را هم، همراهشان دارند.

مطالعات نشان می‌دهد که غذاهای غنی از فیبر به جلوگیری از یبوست، کاهش کلسترول و مدیریت وزن کمک می‌کنند. البته در انتخاب این نوع بیسکویت‌ها بهتر است مراقب میزان شکر موجود در ترکیبات هم باشید. قطعا بیسکویت‌ها با شیرین‌کننده‌های طبیعی یا حتی بیسکویت‌های بدون قند، گزینه‌های سالم‌تری هستند. این نوع بیسکویت‌ها گزینه عالی برای میان‌وعده افرادی است که رژیم دارند یا درگیر بیماری دیابت هستند.

 

 

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
error: Content is protected !!